torsdag 15 oktober 2009

örebro-hem-örebro-hem-örebro-hem...

Tiden räcker inte till! Jag har varit och storhandlat i dag och betalat bilmekanikern... Nu får diskmaskinen vara så snäll och sluta krångla. Inte mer utgifter tack! Jag har varit till skolan och skrivit lite med min pluggvän. Det gick ganska bra och nu har vi delat upp lite som vi ska fixa till innan vi ska skriva nästa gång. När jag kom hem åkte hela familjen till Lindex för att köpa byxor till de där ungarna som växt i sommar...två par var kom vi hem med och alla var nöjda och glada=) Lite spagetti och köttfärsås i magarna sen har det varit full fart hela kvällen (just ja...jag har tvätt i maskinen), nu när alla sover har jag pluggat lite och slängt ett getöga på skuldfällan. Jag har sakta men säkert fått ihop lite av det som var mitt ansvar vilket är meningen så att jag kan vara helt ledig i helgen=) I morgon ska vi på information på biblioteket. Det blir mycket resor till Örebro...kan vi bli klara snart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar