lördag 24 oktober 2009

så blev det kväller...

Lördag kväll... Finns det något att se på tv? Krångel sover och mannen och Busen är och jobbar så det är bara lilla jag vaken. I morgon bär det av till Katrineholm och jag ska INTE glömma att tanka på väg till mamma i morgon bitti där jag ska lämna Krångel. Inte glömma, inte glömma...

Jag har ialla fall släpat fram min värdelösa symaskin och lagat både min älsklingskjol (80 kr på Lidl=) ni vet att jag älskar att fynda va) och mannens jobbarvinterjacka som nu går att stänga utan att han fryser magen av sig=) Har försökt att byta dragkedjor förr på sånna där Fristads jackor och det är inget jag rekommenderar..nu blev det svarta kardborrband och det blev så bra så=) Men när jag syr upp gardinerna som jag hittade i dag (tittade bara) så ska jag nog använda mammas symaskin så det blir lite finare sömmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar