fredag 23 oktober 2009

Se det positiva

I dag är inte tekniken på min sida... En propp gick i morse, ingen stor grej eftersom vi har atomatsäkringar MEN...tvn är kopplad till bredbandet som måste startas om för att fungera...behöver jag säga att det fortfarande inte funkar? Bloggen har jag inte kommit in på förrens nu (abstinens? vem? jag?).
Vi har löst morgonens bekymmer med att Krångel tittar på film på min dator och jag sitter på kontoret och pluggar. Hon är inte lika varm i dag och ganska piggelin. Man måste ju vara glad över något;)

Har förresten rester i kylskåpet så jag behöver inte laga lunch=)
Det kan man också bli glad över=)
Nu ska jag hänga tvätt från min tvättmaskin som fungerar som en klocka=)
Lägga in i pannan som fortfarande funkar=)
Krama min Krångel som jag älskar=)
Klappa katten som kurrar så fint=)
Det finns fortfarnde saker att bli glad över trotts att tekniken är lite dum i dag:o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar