söndag 1 november 2009

Intensiv dag...

Det blev en hel del gjort i dag och en hel del som jag inte gjorde... Men som den positiva människa som jag nog faktiskt oftast är så fokuserar vi på det som faktiskt blev gjort=) Säger som Mamma Mu: Titta på vad jag gjort istället på allt jag inte gjort. Jag gillar henne! Mamma Mu alltså, rolig text och ännu bättre bilder=)

I dag har jag:
*vikt tvätt och tvättat ny tvätt (evighetsarbete).
*hälsat på mamma och lånat råttfällor.
*eldat massor av skräp och annat med Busen.
*lagat mat.
*delat ut lappar i hela byn tillsammans med Krångel om att vägen ska bli avgrävd i veckan.
*skjussat Krångel till en kompis.
*bytt däck på bilen.
*fikat och hållt sams med svärfar.
*tittat på när Busen tvättat min bil.
*hämtat krångel igen.
*lagat mat.
*badat en unge.
*klippt av mig håret.
*diskat.
*fångat en mus i pannrummet, dock sprang katten snabbt dit och snodde musen med fälla och allt och stack ut genom kattluckan... sorry mamma, jag köper en ny fälla åt dig;)
*längtat lite efter att ungarna ska somna så jag kan få vara kung över fjärrkontrollen och somna i soffan en liten, liten stund=)
Det var nog allt...

2 kommentarer:

  1. Duktiga du!
    Fråga om man inte kommer ut få man då köra den enskilda förbjudna? Under tunneln alltså ah du fattar.

    SvaraRadera
  2. Även grannen längst bort på vägen (det är han som äger vägen fram till tunneln) har fått en lapp så jag hoppas från stor förståelse från hans sida just den dagen:)

    SvaraRadera