lördag 28 november 2009

Nån som är sugen på att städa ett litet rött hus?

Då var det städdag då... Det blev inte så mycket städat i går som jag tänkt;) Jag städade sovrummet och bäddade rent. Sen sydde jag om mina nya gardiner till matrummet och satte upp dem. Sen fick det liksom räcka... Nu samlar jag krafft till att forsätta...

Gårdagen blev ganska toppen för övrigt=) Busen var på sitt sista samtal och det gick bra. Jag var på cerise och hälsade på en snabbis och fick lite energi av mina vänner och ungar där=) Var hos mamma och fick lunch (slapp laga själv) och lånade hennes symaskin så nu är mina fönster så fina så i matrummet.

Det var lite dalar i går också...jag fick veta vilka pojkar som skadat sig i crossolyckan i Kumla och det är välbekanta killar, tack och lov fick jag veta sent i går kväll när jag hämtade Busen på discot att han mår bättre. Tänker på dem och hoppas snart de mår bra.

2 kommentarer:

  1. Usch här är det också städ-dag :( och hua vad läskigt med crossolyckan, här i trakterna var det en 16 åring som dog för några mån sedan i en moppe olycka. sådant där är tragiskt :(

    SvaraRadera
  2. Hemskt är det å när man känner dem så blir det på nått sätt ännu värre. Nu håller vi tummarna för att båda bröderna snart blir bra, speciellt den yngre som ligger på akademiska i Uppsala.

    SvaraRadera