lördag 14 november 2009

Vad är det för fel på vår?

Är sjukt trött efter ännu en natt med dålig sömn...det blir liksom inte bättre av att jag drömmer om vår uppsats och vad vi borde göra... Det blir inte heller bättre av att Krångel kommer varje natt och kryper närmare å närmare å närmare... Det slutar med att jag efter alla gånger jag väcks blir klarvaken. Ingen bra idé när klockan är fyra på morgonen. I natt fick jag nog (det händer rätt ofta just nu) och gick och la mig i hennes säng. Väl där låg jag och skrev om vår inledning på uppsatsen...i huvet alltså;) Jag somnade om och vaknade skittrött...

Jag och Krångel följde med mannen på jobbet och åkte till Västerås och hämtade gods. Hon som tjatat hela veckan tyckte nog att det bästa var att hon fick äta godis... Nästa gång får mannen ta med sig Busen istället för han uppskattar verkligen det.

Barnen pärlar just nu och själv tänker jag sitta här en stund och ta det lugnt och hoppas att biverkningen jag fått av pencillinet ska ge sig. Det känns som jag har en äpplebit i matstrupen eller nåt...tur det bara är ett piller kvar=)

Ha en fin lördagkväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar