fredag 20 november 2009

Vi närmar oss helg!

Nu tittar jag in här en sväng=) Jag lyser lite med min frånvaro... Det får helt enkelt bli så när man prioriterar. Bloggen hamnar lite längre ner på listan än familj, vänner och hemmet. Men vi får väl se det som ett sundhetstecken;)

Funderar en hel del just nu och det är inte bra för sömnen... Men just nu kan jag inte göra något åt vare sig uppsats eller bestämmandet av eventuella bokstäver så det är bara att ta tag i verkligheten. Orkade inte riktigt det i dag så i dag gick allting såååå långsamt. Jag har hunnit en hel del, men om man ska jämföra med mig själv när det inte är så mycket som händer och november så har jag nog inte hunnit nåt... Låt oss fokusera på LÖRDAG=) Jag ska göra det som brukar effektivast på min energi...greja i trädgården ;) Hämta dynga, höststäda rabatter, kupa rosor och elda=) Japp det känns härligt med lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar