söndag 13 december 2009

dagen så här långt...

Hade punka på bilen när jag skulle åka till mamma i morse=( Så surt! Den där lilla fjutt domkraften som följer med när man köper bil funkade inge bra alls... Det fick bli till att knata ner till verkstaden där jag kunde med svärfars hjälp få upp en riktig domkraft på skottkärran och gå hem igen... Med hans vad "var det jag sa" och uppmuntrande "klarar du det här nu" ekandes i öronen gick jag hem och fixade det i rena ilskan. Men jag hade ju inget riktigt extra hjul...oj då...det var ett sånt där "tag dig hem däck"...så nu har jag varit till mamma och hämtat hem våra tomtar (som Krångel redan börjat ställa ut...) å så hämtade jag hem ett sommardäck. Så nu har jag tre vinterdäck och ett sommardäck. Måste nog till däckfirman i morgon...

Låt resten av dagen bli strålande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar