torsdag 17 december 2009

Snart jullov eller?

Är minst sagt i behov av det där jullovet just nu;) Pluggmässigt har det varit en kanonvecka:) Föräldramässigt har det varit en mindre bra vecka:( Det tar på krafterna att vara mamma till en Buse och sista veckan innan jullovet brukar vara kaos men denna har nog varit värre... I morgon skippar jag eventuellt nästa ventilering som var tänkt att gå på för att reda ut vissa saker kring sonen. Vi får se hur det blir... Rör blir det förresten också...sånna där i öronen alltså...på min Buse... Även om han hör betydligt bättre så har han vätska bakom båda trumhinnorna fortfarande och har nu haft i ett år. Nu ska skiten ut! Å snart är det dags för vår riktiga ventilering, opponering och slutexamination på sista delkursen å förståss svaren kring Busens utredning.

Det är mycket nu... Inte så mycket egentligen men mycket som tar på krafterna. Vilken himla tur att jag fått ett jobb som jag kommer att trivas toppen på=) Var och hälsade på i flera timmar i dag och känslan jag fick är att jag kommer att fixa detta:)

1 kommentar:

  1. Hoppas allt blir bra med "busen" !!
    Vad kul med nya jobbet, kommer säkert att bli jättebra =)
    Kram på dig !

    SvaraRadera