tisdag 5 januari 2010

Det går!

Har nu börjat om från början så nu tror jag min nya design ska funka=) Vi får se...

I dag har familjen varit på shoppingtur =) Frukost på IKEA (gott) där en ny sovrumsmatta inköptes (vilket får mig att inse att jag måste städa sovrummet för att kunna prova om den passar), vidare till Jula för att inköpa en liten gasolbrännare så vi fick upp låset till skåpet på mannens bil. Vi passade även på att besöka Rusta, Grizly och sist men inte minst Jysk. Så nu har Busen valt en säng som är betald och klar men ska hämtas hem i morgon =) Ilfart hem för mannen och Busen skulle iväg och jobba en liten sväng. Jag och Krångel har tagit det lite lugnt =) Men eftersom datorn bara krånglade sig så fick jag köra virusletning i en timma. Medans jag väntade på att den skulle bli klar så rensade jag kontoret lite...ännu en sopsäck med skräp plus lite saker som ska sparas till loppisen som ska upp på mammas vind. Jag har dock skrivbordet kvar men det är jag inte riktigt sugen på att ta tag i nu...

Vi provsatt också soffor och fotöljer så nu vet vi hur mycket vi måste spara ihop för att kunna slänga ut den där som håller på att falla isär här hemma =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar