lördag 2 januari 2010

Det här året kommer att bli toppen!

Det nya året har rivstartat och jag börjar allt mer känna igen mig själv igen =) Känns skönt! Har kört in ved så att jag klarar mig några dagar och i farten städade jag min och Krångels byrålådor å så tog jag skafferiet när jag ändå var igång. Japp, jag är tillbaka =o)

Nu ska jag blanda våffelsmet att utfodra de små liven i soffan med. Sen ska jag iväg och handla sånt som fattas i kylskåpet. En dusch vore kanske också på sin plats när jag känner efter...helst innan jag visar mig bland folk ;)

3 kommentarer:

  1. När du är färdigstädad hemma så kan du få komma hit. Tyckte jag röjde undan så det inte skulle vara en krigszon men nu så har den återvänt ;)

    SvaraRadera
  2. Här har knappast året rivstartat, vi sjunger singstar i pyjamas och vägrar vakna ur julkoman riktigt än.. ;)

    Men jag håller med dig om att man hämtat krafterna igen! Sköt om er vinterkylan!

    SvaraRadera
  3. Jag standade lite lagom efter skafferiet...jag får fortsätta i morgon;)

    SvaraRadera