måndag 11 januari 2010

Första dagen avklarad men i morgon är dagen D

Lite seg efter en dag som kändes lång... Vaknade ju för tidigt i morse... Möttes på jobbet av 20 livliga, fladdriga och babbliga barn som bara bubblade över av allt de var tvungna att ta igen när de haft lov i tre veckor. De hade sin långa dag i dag så tre motade vi hem dem å då hade vi ändå varit ute två av tre raster som rastvakter. Vi avslutade dagen med innebandy med några kollegor=) Jag har ju provat allt för att bli av med min envisa förskylning så nu provade jag något nytt...att svettas ut den ;) Skapligt flåsig blev jag med min tappade kondition men kul var det =O) Hem för dusch och matlagning och in till bästa kompanjonen men mina egna busfrön för fika och mys med hennes katter. Nu är ungarna nattade (Krångel somnade ovaggad i dag) och jag tror minsann jag ska gå och lägga mig med... Måste ladda för i morgon...dagen D...Det är då det avgörs om vi blir godkända på vår uppsats. Håll en tumme vid 13.15-15.00 tack=)

En helt annan grej som hände i dag var att pannan i Busens skola hade gått sönder så alla 3-4-5:or fick gå hem efter lunch och i morgon blev de liksom lediga tills pannan blir lagad... Gissa nån som är nöjd =)

1 kommentar:

  1. Hahaha, inget ont som inte har nå't i sig ;)
    Mina barn skulle inte heller haft nå't emot att få lite längre jullov !!!

    SvaraRadera