lördag 16 januari 2010

fortfarande glad =)

Det blev lite dåligt med inlägg de senaste dagarna... Lite mycket nu;) Men nästan bara glädje så det gör inget. Sista dagen i skolan är gjord och jag har nog inte fattat det riktigt än... Jag har också hunnit jobba en dag till och jag trivs helt enkelt på den skolan jag fått jobb under våren så det känns bra =) I går kväll firade jag och kompanjonen med champange, gick ut och åt god mat och fnittrade lite lagom i soffan. Fick testa min nya sovsäck som jag köpte för säkert ett år sen till alla vandringar som inte hände... Men den funkade bra och jag sov en del då och då under natten. Har lite svårt att sova borta och sover som allra sämst när jag druckit något som innehåller alkohol, även om det är det minsta glas...

Hem kom jag på förmiddagen och då hade jag tagit vägen förbi Sveas och handlat två smörgåstårtor. Gott och jag vet vad jag ska äta till lunch i morgon... I dag har annars efermiddagen bjudit på släkt och vänner som gratulerat mig =) Heja mig! Jag klarade av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar