måndag 18 januari 2010

I dag är det måndag =)

Jag är ledig i dag =) Alltså helt ledig utan läxor. Vilken känsla!
Dagen bjuder på handling av mat, hämta en Buse, innebandy och middag med nya jobbet i kväll. Kan bli en riktigt bra dag =O)

Gårdagen var också bra även om den var under ständig tidspress. Jag och Busen var och shoppade... Vi var till en av mina favoritaffärer, Stadium outlet. Vi köpte nya inneskor till skolgympa och fotboll, jättefina men berätta inte för honom att det stod women på kartongen;) Vi hittade också innebandyklubba och skidhjälm till mycket bra pris =) Vi fortsatte till Marieberg där vi hittade reservdelar till hans bob och han köpte ett nytt minne till hans playstation för julklappspengen han fick av mormor. Han var nöjd som fick så mycket och jag var glad att det inte blev dyrare än det blev =)

Vi var också hos min vän som fyllde i torsdags för att fika och åka skridskor. Himla kul var det och gott fika =) Vi hann också med lite fotbollsträning på vägen hem...

Nu ska jag skriva nota och åka och handla mat...

1 kommentar: