måndag 4 januari 2010

Måndag med stort M

Tillbaka i verkligheten då. Klockan ringde kvart över sex å det var sjukt jobbigt att komma upp. Jag som är en morgonmänniska har under jullovet haft för många sovmornar tror jag;) Inte var det heller lätt att få upp de där små varelserna som kallas barn... Men upp kom vi och bara lite sent kom vi in på dagis. Skjussade Busen till fotbollscupen i Odensbacken och hann se första matchen innan jag var tvungen att åka till universitetet för att skriva ut uppsatser, lägga in den samma på blackboard och leta efter ordförande och opponenter som ska läsa den. Sen var det bara att åka samma omväg hem över Odensbacken och hann se prisutdelningen där tyvärr Stene kom sist...MEN de slog Yxhult så lite bra kändes det =)

Nu ska jag ladda inför i morgon som är sista dagen på jullovet. Det blir IKEA med familjen i morgon förmiddag för att införskaffa en ny matta till sovrummet. Den förra får jag helt enkelt inte rent och det är kallt om fötterna på mornarna när den inte ligger där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar