söndag 3 januari 2010

Nytt härligt år =)

Jag har saknat mig själv i höst men nu känner jag igen mig själv igen =) Känns bra att vara sig själv!

Har nu rensat vidare i huset och fick ihop en och en halv sopsäck i dag=) Enda problemet är att soptunnan är full... Men altanen börjar bli full av saker som ska eldas;) Tog grovhallen i dag och det var nog en stund sen jag orkade det...hittade mannens alla shorts hängande under vinterjackor och huggarkläder. Lite kallt för dem nu;)

Krångel har lekt med en kompis och hennes mamma var pratsjuk både vid lämning och hämtning så lite vuxenkontakt fick jag också. Busen har gjort så lite som möjligt i dag men nu ska han packa inför morgondagen. Fotbollscup i Odensbacken i morgon. Jag får skjussa i morgon bitti sen åker jag till universitetet så att vi kan skriva ut vår uppsats och lämna den till ordförande och opponenterna. Synd nog får vi uppsatsen vi ska opponera på försent så jag vet inte riktigt hur vi ska hinna läsa den noggrant... Vi hoppas att vi får den så fort som möjligt eftersom vi börjar jobba på torsdag båda två...

Nu ska jag hänga tvätt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar