söndag 10 januari 2010

vart tog helgen vägen?

Det är söndag och jag undrar var helgen tog vägen? Poff, borta... Mycket märkligt men det är bara att inse fakta och ladda för första dagen med mina nya elever i morgon =) Ska bli riktigt kul att träffa dem. Jag ska jobba måndag, onsdag och fredag den här veckan eftersom det är redovisningar i skolan på tisdag och torsdag. Den här första veckan har inte min kollega börjat lärarlyftet än så vi går dubbelt en stor del av tiden den här veckan. Skönt! Från och med nästa vecka är jag helt själv...

Har varm och skönt här inne i alla fall efter all vedkörning som jag har gjort under eftermiddagen.

2 kommentarer:

  1. Vad ska kollegorna läsa? Jag ska ju läsa skriv och läs i Karlstad fast distans. Lycka till imorgon, lite spännande?

    SvaraRadera
  2. De ska läsa engelska. JA det är spännande!

    SvaraRadera