lördag 13 februari 2010

Grållar och tandfen

Så hann det bli lördagskväll då. Klackarna i taket? Inte här i alla fall... Jag är mesigt trött som alla kvällar och tänker gå och lägga mig och läsa i nästa bok jag fastnat i ;) Det är en islänsk författare som skriver kriminalromaner men jag minns inte namnet just nu och jag orkar inte gå och hämta boken.

Dagen har annars bjudit på Grållar, å för er som inte vet vad en Grålle är så kommer här en liten bild ;)



Det är alltså sånna där gamla Fergusontraktorer som en massa nostalgiska gubbar (det är mest gubbar) drar fram lite då och då och visar att det går alldeles utmärkt att köra i skogen med dem trots en massa år på nacken =) Busen hade en Ferguson från 50-talet men den krånglade och han ville hellre ha en cross...

Från Grållarna tog vi oss till Lillkillens hem där mannen mötte upp för att kolla på några träd de vill ta ner. Där fick vi mumsigt fika och Krångel tappade sin andra mjölktand. Så i natt väntar hon på tandfen =) Ja det var väl vår dag...förutom allt det vanliga tvättandet, matlagandet (mumsig lasange) och bakandet (mumsigt tyckte jag men inte min son). I morgon är det söndag och då kan vad som helst hända;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar