torsdag 11 februari 2010

Le!

Bråttomonsdagen är slut och i dag väntar en betydligt bättre torsdag. Så kan vi väl sammanfatta gårdagen tycker jag. Inget ältande...

I dag är det jobb i min kära kaosklass, snack med min älskade kaosson och sen möte om nationella proven. Nån som är sugen på mitt liv i dag? Inte? Jag ska klämma en frukost nu så ska nog resten av dagen ordna sig till det bättre =O) Om man börjar varje dag med ett leende, varje lektion med ett leende och varje möte med ett leende så ska nog den här dagen bli en alldeles utmärkt dag =o)

Ha en härlig dag och glöm inte att le =)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra dag.
    O visst hjälper det att le :)
    Kram !

    SvaraRadera
  2. *ler så det stramar i läpparna* :)

    Frugan vill ha lite modehjälp i min blogg...har du tid o lust att titta o ge respons? :)
    http://enarmad.blogspot.com/2010/02/dagens-modeblogg.html

    SvaraRadera