fredag 26 februari 2010

var ska jag börja?

Har lite måsten och borden att göra innan jag kan njuta av att vara ledig i dag... På måndag har vi årsmöte här med Hardemo gymnastikförening, jag har inte städat och även om det blir typ sju som kommer så måste jag nog röja undan lite här... Jag har inte diskat och diska är det värsta jag vet (ja jag har diskmaskin men det är fortfarnde tråkigt). Jag har inte tänt i pannan så snart blir det kallt här inne. Det har snöat så nån (läs jag) måste skotta. Jag måste skotta fram kärran så jag kan åka till mamma och hämta grillen till sportlovsskridsko och korvgrillningen i kväll i Hardemo. Jag glömde låna mannens bil där den hade gått in på flaket. Jag insåg just att jag inte köpt korv tills i kväll... Sen var det den där ekonomiska biten jag måste trolla med;) Bilens lagade egr-ventil ska betalas nästa vecka när jag provkört bilen. Alla räkningar är inte betalda än. Den stationära datorn har krachat grafikkort å så vad det där med att hålla budjeten när man åker till Finland...

Vi hörs senare när jag fixat några måsten och borden och är på betydligt bättre humör;)

1 kommentar:

  1. Men åh, inte behöver du slita för att vi ska komma.
    Ha en bra dag så ses vi ikväll. Vi är dunderförkylda men tänker komma en sväng.
    KRAM!

    SvaraRadera