torsdag 4 mars 2010

Brett leende i dag.

Livet är bra i bland. I går var jag på Busens skola och informerade lärarna och rektorn (som valde att komma efter mitt önskemål) och det gick riktigt bra =) De lyssnade och visade på en enad front på hur de har tänkt arbeta kring honom. Jag var mycket nöjd när jag gick därifrån. Skönt med tanke på det föregående krismötet.

Dagen i dag har annars varit toppen på jobbet. klassen kaos har varit härlig =) Jag visste väl att det fanns en toppenunge under allt det där tuffa hos många av dem. Nu laddar jag för en toppenfredag och ska nu förbereda för idrotten som jag ska ha i morgon eftersom idrottsläraren ska på friskvårdsmöte i morgon.

2 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig Ann-Sofie! Hoppas verkligen att du nån gång sätter dig ner, klappar dig på axeln och berömmer dig själv! Hoppas många som befinner sig i din position läser din blogg för du är en inspirationskälla utan dess like!
    Skulle såklart hälsa tillbaka från Jessica och jag säger som hon: Busen ska vara glad att just du är hans mamma!
    Kram på dig från mig!

    SvaraRadera
  2. Du gör mig så glad att jag fällde en liten tår över din kommentar. Stor kram

    SvaraRadera