söndag 14 mars 2010

det var den helgen

Hur summerar man en sån här dag då? Fotboll, väntan och tidsoptimisten Ann-Sofie kanske;) Vi slog ÖSK i morse halv nio. Vi (de trevliga fotbollsmammorna å jag)fikade, tittade på fotboll, gjorde Stadium outlet, åt på gyllene måsen. Fortsatte med att få stryk av Glanshammar vilket gjorde att vi kom sexa eller nått...eller kanske åtta...

Skjussade hem Busen och åkte till mamma för att hämta upp dottern. Mer fika och sen vidare till Krångels vän som råkar ha en mamma som är min vän =) Mer fika =) Hem och tända i pannan och kolla till sonen och vidare för första fröleveransen. Tillbaka till Hardemo för att hämta Krångel men väl där fick jag prova på att bada finsk bastu =) Nu vet jag att det är trevligt. Sällskapet var givetvis också trevligt =)

Nu är det nog bara de där väskorna som ska packas samt ringa mannen. Sen blir det bingen för mig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar