torsdag 18 mars 2010

Fin award


Jag har fått en award av Lakrisfantomen =) Tack så mycket!
Jag ska skriva sju fakta om mig själv och skicka den fina awarden till sju andra bloggare.


Så här följer sju fakta om mig själv:

* Jag kallades ibland för skalman under tiden som jag pluggade. Det finns vissa inslag i detta som är verklighetsförankrade. Jag fungerar inte om jag inte får äta och sova mycket regelbundet. Jag har också alltid med mig saker utifall att... Alltid en fullpackad ryggsäck eller nån annan lämlig väska, eller varför inte min koffert på bilen? ;)

* Jag avskyr verkligen att diska och har alltid ett diskberg att bestiga.

* Jag håller aldrig på med en sak åt gången, jag blir liksom uttråkad då;)

* Folk undrar om jag jämt är glad... Jo jag är nog oftast glad =) Jag är en extrem optimist som tror att alla kan lära sig allt. Enda nackdelen med att vara optimist är att jag även är tidsoptimist;)

* Jag sörjde när Rix FM slutade sända över Närke, men efter mer än ett år med Rockklassiker sållar jag in mig i facket bland hårdrockare. I bland får man inse sitt öde...

* Jag är envis. Inte så där lite lagom envis utan jag vägrar att ge upp... Sist jag provade min envishet (förutom när jag jobbar) var när släpkärran frusit fast och var översnöad men jag fick fram den, fick på den på bilen och tog mig en sväng.

* Jag lider ofta av min oförmåga att minnas saker. Jobbigast är att jag inte minns var jag lägger saker. Mycket tid i mitt liv går åt till att hitta saker...

Detta får vara nog om mig och jag borde här skriva in länkar till bloggar jag vill nominera. Det orkar jag inte så ni får klicka på länkarna till höger för dessa (plus några till som fallit bort men ska återkomma när jag orkar ta tag i ny design)är de nominerade =) Jag läser dem alltid så fort de är uppdaterade =O)

Vill ni ta emot awarden så:
1. Kopiera awarden till er blogg
2. Länka till den person som givit er den
3. Berätta 7 intressanta fakta om er själva
4. Ge bort awarden till 7 andra bloggare (själv gör jag som jag vill)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar