torsdag 11 mars 2010

nån som vill åka på uomhusfotboll hela helgen?

Har funderat på det där med tv-tittande när jag legat på soffan i två dar. Vet ni hur mycket skräp de pumpar ut om dagarna. När jag trotts att jag inte har en hund ligger och tittar på uppfostringsprogram till hundägare med djur... Det var liksom det bästa de visade;) Hittade nått spännande program om att måla om en massa rum på sextio minuter i dag...synd att jag somnade;) Men det var fint när det var klart för då vaknade jag igen =)

I morgon är det jobb som gäller följt av fotbollscup. Vem hittar på att man ska spela cup utomhus i mars ? Å kanske mest av allt, vem övertalar ungarna att de vill åka dit???

3 kommentarer:

  1. Glöm inte att sätta broddar på fotbollskorna

    SvaraRadera
  2. Ungarna behöver inte övertalas eftersom de alltid vill något annat än det man själv vill

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt Catti, så rätt...

    SvaraRadera