lördag 6 mars 2010

vill ni komma upp på mornarna, skaffa barn ;)

Tänkte jag skulle få sovmorgon i morse... Mina barn tyckte det var lagom att gå upp klockan sex;) Men jag kunde ligga kvar och dra mig så det är väl så man känner att det är helg och inte vardag. Väl uppe så körde jag in ved så vi klarar oss några dagar. Vi har sotare på fredag så jag vågar inte köra in för mycket i vårt lilla pannrum.

Annars har dagen varit lugn. Disk, tvätt och lugn och ro dess i mellan. Mamma kom också över så hon fick färska mackor till mellis. Mannen stack mot Rejmyretrakten när han kom hem från jobbet så snart står det en annan traktorgrävare här ute. Det visade sig dessutom att det var mina grannar från när jag var liten som sålde den. Vilket sammanträffande. I morgon har jag visst lovat att vi ska åka till Hallsberg och bada. Vi får se om de minns det i morgon;)

2 kommentarer:

  1. Gissa varför jag inte skaffar barn....Zzzzzzzzz.... ^^

    SvaraRadera
  2. Klockan 6? Rena sovmorgonen ju!

    SvaraRadera