lördag 10 april 2010

Vi närmade oss den värmlänska gränsen...

Nu sover de där sakerna som kallas barn och nu när jag kan njuta av tystnaden och lugnet så funderar jag allvarligt på att gå och lägga mig... Jösses vilken kvällsmänniska jag är;)

I dag har jag och barnen varit till Svartå. Himmel och pannkaka vad trevligt det var och undra varför jag är där så sällan? För mycket på G kanske... Våra tjejer lekte jättebra tillsammans så när vi på hemvägen passerade herrgården så undrade Krångel när vi skulle åka dit nästa gång. Ja ja vi hann ju åka typ tre kilometer innan hon började tjata. Jag lovar och svär att det inte ska ta lika lång tid tills nästa gång =O)

2 kommentarer:

  1. Pernilla Lundberg12 april 2010 kl. 16:48

    Ja, det var verkligen jätte trevlig. Det får absolut inte gå lika lång tid till nästa besök. Kan även infa dig om att jag nu har beställt tid och ska träffa syo på onsdag och lämna in papper om ansökan till komvux. =)

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera