söndag 23 maj 2010

=)

Mitt liv är inte så spännande just nu... Jo jag äter, fast inte så mycket och inte så fort. Jo jag pratar, men inte så mycket och inte så fort... Det är liksom inte så mycket jag än;) I dag har jag kört bil för första gången på en vecka och det var skönt. Skönt att känna sig vuxen och inte bli runt skjutsad Fast en gång blev jag skjutsad i dag, av mamma som fick skjutsa i väg Krångel till bästaste vännen i Hardemo och mig till affären så jag fick handla mjölk. Sen gick jag och la mig och vilade (vaknade två timmar senare) och sen gick det lite bättre att klara mig själv. Busen tog cykeln till bästaste vännen i Hällabrottet en mil bort eftersom jag kände att jag inte ville köra. Sen blev han arg för att jag hämtade honom med bilen och stack hemmåt på cykel. Men eftersom det började regna förstod även han att det kanske var skönt att åka bil den där milen hem igen;)

Nu har jag bara en hamster som gnager på gallret att reta upp mig på så jag går nog och lägger mig och fortsätter läsa i min spännande bok=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar