lördag 1 maj 2010

soffan för mig

Sonen har okuperat min säng och jag tänkte sova på soffan i natt. Han har ätit en gång på hela dagen... Då mår inte min matglade Buse så bra kan man säga... Själv har jag mest tagit det lugnt i dag och försökt kurerat min hals som aldrig tycks ge upp. Nu har jag varit förskyld i fem veckor och varje gång jag tycker det börjar släppa så jobbar jag lite för hårt och vipps så börjar det om... Jösses vad jag längtar tills de ska operera min hals. Undrar om jag kommer att få lindrigare besvär i framtiden? Det jag hoppas allra mest på är att få en bättre sömn. Lite småförskyld som jag varit nu gör att min nattsömn är usel. Jag vaknar flera gånger per natt och har svårt att andas. Att somna på soffan händer ofta, ofta... Hoppas det hjälper med att skära bort de där värdelösa halsmandlarna för att sömnapnén ska försvinna... Hoppas gör jag. Tänk att inte vara helt slut varje kväll när klockan är åtta. Det vore grejor det =O)

Ska förresten på intervju på jobbet om jobbet på fritids på måndag. Konstigt att gå på intervju på sitt eget jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar