söndag 6 juni 2010

rosa är också en färg

Då har den här helgen sprungit förbi då... Eller helgen föresten...ska vi säga hela veckan? Var på lägerskola i torsdags å det var kul, blev hämtad av mannen så att jag kunde åka hem duscha, byta om och åka på föräldramöte medans han tog med sig barnen på dagisavslutningen och jag fick sluta upp där så där när alla grillat klart och börjat dricka kaffe och gå hem. Behöver jag säga att mannens nylagade bil så klart läckte olja som ett såll så jag fick åka moppe och han fick åka svågerns raggarbil (som är till salu så ring om ni vill köpa en pilsnerbil). Hem å hej och hå med Krångel till farmor så att mannen kunde köra tillbaka mig till lägerskolan där ungarna hunnit med ett fjärde (jag tog två och det finns bildbevis) dopp i sjön när jag varit borta. Efter en natt i militärtält med nio tioåriga killar känner jag mig lite sliten...
I går firade vi morsdag (lite sent jag vet) med grillning till mödrarnas ära. Å så till i dag när vi for hemmifrån klockan sju på morgonen för att åka till Fjugesta på fotbollscup. Fotbollsresultaten var inte Stene IFs bästa men jag fick ju färg...rosa tyvärr så nu ska jag gå och lägga på lite kylbalsam och lägga mig för om det var fullt upp den här veckan så är det inget emot den veckan som kommer;)

2 kommentarer:

  1. Det måste ha varit kallt att bada, hu !!!!!
    Hoppas du får en bra vecka, förstår att det är mycket nu.
    Kram på dig :)

    SvaraRadera
  2. Men oj... mycket nu. Ta hand om dig. Kram.

    SvaraRadera