lördag 12 juni 2010

Sommar betyder fixartid :)

Sommarlovet har börjat och med det betydligt svalare väder. Var tvungen att tända i pannan en stund... Var tog min sommar vägen? Jag badade ju faktiskt förra veckan med alla mina jobbarungar. Känns lite konstigt att lämna dem förresten. Så mycket slit å nu är det slut. Mysko... Hoppas jag gjort någon skillnad för någon och även för klassen som helhet. Gillar ju de små rackarna. Fin liten skolavslutning var det och barnen var så sommriga och fina i duggregnet=) Jättefina blommor fick jag också, ska fota dem i morgon så ska ni få se. Nu är jag för trött.

I dag har jag mest diskat (eftersom vår diskmaskin inte mår så bra), tvättat trotts att det inte vill torka riktigt...fulla altanen med tvätt är det nu så sol mottages tacksamt;) Får väl plocka in lite i taget annars och köra i vårt värdelösa torkskåp...

Annars bjöd dagens första sommarlovsdag på sommarlovslekande barn och en planerande Ann-Sofie. Sommar betyder fixa =) Mina barn vill byta rum så i morgon börjar omvandlingen... Först ut är att göra om ett puttenuttigt chockrosa rum till en vit-svart elvaårings drömrum. Måste måla vindbrädorna innan snickaren kommer också men det får bli när det envisa regnet ger sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar