torsdag 1 juli 2010

Tiden går fort när man har det bra =)

Semestern knallar på och jag har redan varit hemma i över två veckor. Jösses vad tiden går fort... Har en snickare på taket å det känns bra att ha ett proffs som fixar det =) Själv har jag bakat tre sorters kakor till morbrors 70 års kalas nästa lördag, gjutit lite på uteplatsen, målat en bräda å lite så där. Jag får lite gjort men det går inte i nått högt tempo;) Skönt när semesterlunken finner sig. Funderar på om jag kanske skulle gå ut och rensa lite ogräs i stället för att sitta här och hänga... Lite kanske...

1 kommentar:

  1. Misstänkte att ni skulle hitta min blogg, Lasse är ganska eller mycket nyfiken har jag märkt, så räknade bara dagar tills han sagt åt dig att leta på min blogg och jag misstänker starkt att han lusläser allting jag skriver för att ha något att retas om =D.

    Hälsa din gubbe att jag inte har tur utan otur att jag fått ärva sådant skitsläp =D haha.
    Ha det gott på semester, och du, man ska ta det lugnt på semester så lata dig så mycket du kan ;)

    SvaraRadera