lördag 17 juli 2010

Utflykt till Nora i dag



Att åka med det gamla ångloket mellan Nora och Järle station rekommenderas =)

Fick också besök av Lillkillen och hans mamma. Det var härligt för det var alldeles för länge sen jag träffade dem. När de åkte fick jag ny energi och började slutföra mitt altanprojekt. Väggen som var vitlaserad är nu vitmålad och golvet är snart klart. Känns skönt att nått projekt är (nästan)färdigt;) I morgon ska jag lacka klart det sista på golvet å så kanske ta tag i den där städningen som jag gärna skjuter upp... Men det får ske på morgonen för sen ska jag iväg och titta på öppenträdgård, en sommartradition som jag gärna följer.

3 kommentarer:

  1. Dina dagar verkar liksom ha fler timmar än mina?

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas du hade super kul och att det inte regnade för mycket på dig. kram

    SvaraRadera
  3. Mina dagar har inte fler timmar än dina
    M-L...jag är bara en hopplös tidsoptimist;)

    Inte en droppe regn innan vi skulle åka hem =)

    SvaraRadera