tisdag 31 augusti 2010

ingen vanlig tisdag

Eller jo för mig, Busen däremot har träffat speedwaystjärnor när han varit i Kumla med alla andra treor, fyror och femmor. Det har varit någon slags provapådag med massor av idrotter. Men jag har inte pratat med honom själv än för han har fått följa med bästaste kompisen när han kör gokart i kväll=) Han var mycket nöjd.

I morgon ska jag på kommunkurs. Det är nått som de har för alla nyanställda inom kommunen och jag missade den dagen i våras. Själv skulle jag vilja gå på möte med han som ska rita förslaget på ombyggnaden av vårt fritids. Men min bästaste kollega får föra bådas talan. Nyfiken som jag är måste jag nog gå över och fråga hur det gick innan jag åker hem...

Vårt fritids har förresten fått ett namn. Efter 36 räknade röster så vann Apollo. Apollo 11 var den första rymdraket med människor som landade på månen så nu heter vårt hus månen. Det låter liksom lite kul när vi säger att vi går till månen nu;)

3 kommentarer:

  1. Ah, dubbelt synd att jag missade kursen idag då pga sjukdom!! =(
    Hade varit jättekul att ses!

    SvaraRadera
  2. Det hade varit toppen för kursen var urtrist. Men var jobbar du om du jobbar i Hallsbergs kommun?

    SvaraRadera
  3. coolt med månen! Jag är liiiiiite avundsjuk =)

    SvaraRadera