fredag 13 augusti 2010

lång paus...

Det har varit dåligt med uppdateringar... Sorry men mitt liv har inte alltid plats för datorer och ibland har livet plats för datorer men då har redan någon annan bokat den;) Det har nog hänt en massa sen sist men de tre inlägg jag skickat från mobilen har fastnat på vägen... Ser ni nått inlägg som inte passar in nån dag så har de väl äntligen kommit fram. Men vi har varit på Öland på fotbollscup i fyra dagar sen sist och jag har börjat jobba. Känns toppen att det blev fritids, det är liksom mer jag =) I morgon börjar det stora arbetet med att få loppisen bra. Bära bord och måla skylltar. Det är bara åtta dagar kvar...

1 kommentar:

  1. välkommen tillbaka =) Fritids är toppen, ska själv jobba där + förskoleklass. Jag har inte glömt bort att jag skulle tipsa om teknik till dig, det kommer. Kram!

    SvaraRadera