söndag 19 september 2010

Tiden bara rusar förbi...

Inser när jag kollar min egen blogg att uppdateringarna lyser med sin frånvaro... Livet rullar på med jobb (som jag trivs utmärkt med), Skjussa ungar till lek, fotboll, gympa, fotboll, ridskola och mer lek. Trivs rätt bra med livet men några stora händelser händer inte just nu. En av anledningarna till den usla uppdateringen är nog också att jag och sonen delar dator. Ni fattar va? Att dela dator med en blivande elvaåring är ingen höjdare... Det betyder att när alla räkningar är betalda den här månaden står en dator högst på listan över saker vi måste ha!

Slängde ut min mindre bra begagnade Billyhylla från hallen och åkte till Jysk och shoppade en bänk och en liten byrå =) Ska bara köpa en hängare och en liten skohylla så är jag nästan klar (golvet återstår men det blir kanske nästa månad). Att ha nio korgar i hallen istället för en stor till alla vantar och sånnt känns skönt. Äntligen kan det bli lite ordning =)

Så här såg hallen ut i går


Så här ser den ut i dag

3 kommentarer: