söndag 3 oktober 2010

Tittar in i bland...

Livet rusar på och jag finner inte tid för att blogga. Konstigt med tanke på att bloggandet är en passion... Det kan bero på att jag mest tar kort på jobbet och inte på resten av livet...eller kanske på att det är fullbokat mest varje dag...eller kanske mest av allt att jag och sonen delar dator. Nedräkning tills min käre make får lön nästa gång för då åker jag och köper en dator till sonen. Nu finns det inte fler ursäkter på att skjuta upp det och jag vill inte ha fler räkningar tack. Jag vill ha min ifred och inte bara när han har somnat och jag är för trött för att blogga. Bara några dagar kvar =) Typ 12=) Å på tal om dagar är det bara 17 tills jag åker till det där varuhuset 34 mil söder ut :O) Japp jag och mannen drar till Ullared snart. TJOHOO!

1 kommentar:

  1. Ja det är ett himla sjå med att få sin egen tid vid datorn, även att vi faktiskt har 3 st här hemma.
    Ha det så gott :)

    SvaraRadera