tisdag 2 november 2010

gårdagen

Den bjöd på en hel del. Först en massa (kändes så men de var bara fem) politiker och skolchefer som skulle hälsa oss välkomna till Örebro. Att den första trodde vi jobbade i förskolan var en liten plump i protokollet när det sitter 700 fritidspedagoger framför honom... Urtrist föreläsning om ett egentligen intressant ämne av min första lärare på universitetet. Trevligt fika och morsande på kompisar jag inte sett på länge å sen en toppenföreläsning av en fritidspedagog. Jag och bästa kollegan blev inspirerade å jag hoppas att det smittar av på alla våra damer på jobbet;) Den som lever får se...
Eftermiddagen spenderades på komtek där jag tillverkade en elgitarr =) Älskar komtek!! Skulle kunna vara där hur länge som helst. Nu jobb...vi har många barn här på lovet så full fart resten av veckan men lite övertid mest varje dag för att få i hop det. I dag blir det pyssel och skogsutflykt =O)

1 kommentar: