söndag 14 november 2010

kanske lite till?

Helg menar jag. Lördagar går oftast åt till att städa, tvätta och annat trist. Och eftersom jag var så trött på fredagen så är jag inte mindre trött när lördagen är slut... Söndagen tillåter jag mig att vila en del, jag skriver tillåter eftersom jag är en aktiv rackare som faktiskt får övertala mig själv till att sitta still och göra ingenting. Det finns så många borden hela tiden... Men i dag var jag duktig och vilade upp mig så nu fixar jag ännu en vecka i hysterin ;) Fast det vore bra med en lördag extra så jag kunde städa klart, tvätta klart å lite annat som jag skulle må bra av att det blev klart=) Men jag får nöja mig med måndag i morgon med bästa kollegan.

3 kommentarer:

  1. Japp, en lördag extra varje vecka skulle sitta fint!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha minst en till lördag tack!

    SvaraRadera
  3. Hade behövt massor med extradagar den här helgen. Ligger sjuk och har allt annat än tid med det. Lär bli en kort lördag denna gången...

    SvaraRadera