tisdag 21 december 2010

Finns inte...

Det är konstigt det där med inlägg som försvinner... Eller så är det faktiskt så att jag bara skrev inne i mitt huvud och glömde skriva ner det här;) Tror faktiskt det är så men ändå blir jag snopen när jag går in på bloggen och det inte finns något nytt inlägg. Får kanske bli lite bättre på att få ner mina tankar här också.

Det får nog bli några extra inlägg idag =) Ska åka ner till närmaste affären och köpa ingredienser till lite knäck tror jag=) Julmat gör mig detsamma men utan knäck blir det ingen bra jul.

2 kommentarer:

  1. God Jul & Gott Nytt År!
    När alla helger är över kanske det är dags för en träff och låtat tjejerna leka av sig lite.
    Kram Therese Fridh

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma =)
    Det vore jättetrevligt att träffas.
    kram kram

    SvaraRadera