söndag 5 december 2010

Jag sparar lite städning tills i morgon...

Helmysig dag i dag =) Träffade forna kompanionen och gjorde knäck och chokladkola och babblade i flera timmar. Vi bestämde oss också för att inte vänta så länge med att träffas nästa gång så nu är tid inplanerad för nästa träff. Väl hemma försökte jag att ta tag i det där som kallas röja sitt hem... Det gick sådär...jag städade sovrummet så det känns bra, förutom det där att jag inte lagt i de rena lakarnen än... Röjde av det värsta i Busens rum i bara farten. Han har lite svårt att städa när det blir för illa men nu ska nog även han kunna hålla efter lite;) Där någonstans var det dags att laga mat (vilket påminner mig om att jag glömt äta...jag gjorde ju bara mat till ungarna) sen kom vi på att Busens mobil låg hos bästa kompisen en mil bort så det var bara att packa in sig i bilen och åka mot Hällabrottet. Nu när jag fått den store ungen att göra matteläxan och duscha och båda två att sova finns det liksom inte så mycket kraft kvar så jag sparar lite städning tills i morgon;) Nu är det bäst att äta lite för min mage kurrar, sen är det bara bäddning och sova kvar i dag =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar