söndag 12 december 2010

Lugnet lägger sig =)

Efter flera veckor med fullt i almenackan och stress i mängder har jag INGET att göra i dag=) Eller har och har...jag har inga måsten i dag kanske jag ska förtydliga. Jag har lagt upp pysselgrejor överallt på köksbordet så att jag kan pyssla julkort i dag bara för att jag vill göra det. Var förresten in på en glad överaskning i går. Stressad som en gnu for jag in på Stellas.se för att kolla om hon hade julpapper... Jag kan väl bara säga att jag blev positivt överaskad när jag gick in i den tråkiga lagerlokalen... Jösses vad grejor! Gillar du scrapbooking så är det värt ett besök. Bor du inte i Kumla finns hon på nätet också =) Det var nog tur att jag bara hade 10 minuter på mig för annnars hade det blivit dyrt...

Bilder kommer senare på vad det blev av det jag hittade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar