lördag 19 mars 2011

Inlägg 992 just nu...

Ska vi säga att inlägg 1000 blir en nystart? För lite ork och för mycket personliga saker som inte platsar på min blogg har varit i vägen för blogguppdateringar den senaste tiden. Men i morgon räknar jag med att det blir en härlig dag och sen tänkte jag att mitt liv skulle rulla på i de trevliga hjulspår som är ämnade åt mig =) Eller från och med måndag 16,00 tänkte jag att det skulle vända... Är det okey med alla? Tack det känns bra =)

I dag har det varit en härlig dag =) Solen har visat sin allra vackraste sida. Jag hann städa av det värsta här hemma på morgonen. Dottern var på barnkalas på Childrens för en av sina bästa vänner och jag passade på att gå en skön promena i solen och shoppa på Lindex (bara till henne) och sedan fika med födelsedagsbarnets föräldrar. Trevligt =) Väl hemma så kom min vän och Lillkillen för att fika och babbla och sedan avslutade vi med pizza. Lite trött i kväll efter gårdagens disco med Busens klass men dagen har ändå varit lyckad.

I morgon är en annan dag och på tisdag ett nytt liv =O)

1 kommentar:

  1. Måndag kl. 16 låter som en bra start för en trevlig vår. Kram Hanna

    SvaraRadera