fredag 11 mars 2011

Kan vi säga hej då nu?

Lille Virus bor fortfarande kvar hos mig men han krymper allt mer=)
Det har varit en tuff vecka men jag väljer att skriva här först när livet visar sig lite mer på den ljusa sidan. En annan dag kanske det kommer här men inte just nu. Veckan avslutades på bästa sätt med tidig fredag, rara barn och ridskola =) Finns en del övrigt att önska av Folkatorps ponnyridskola men jag hoppas de nya ägarna styr upp det hela. Bäst är ändå ridläraren, en härlig tjej som är så otroligt positiv att ungarna älskar henne. Heja Amanda säger jag!

Nu har vi plockat med oss Busens bästa kompis på vägen hem och avnjutit en strålande middag. Eller det där med strålande är nog lite överdrivet...men makaroner och köttbullar äv väl också mat?

Nu tycker jag vi säger hej då lille Virus och njuter av helgen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar