söndag 17 april 2011

helgen tog slut alldeles för fort!

Denna dagen ett liv, eller hur var det? Var ute i skogen och hämtade grillpinnar i morse. Visade sig lite senare att det var rätt onödigt eftersom en annan pappa i klassen hade grillpinnar i metall med sig. Grillning, fikaförsäljning och tipspromenad blev det förmiddagen lång så några slantar trillade nog in i klasskassan hoppas jag=) Ingen folkstorm direkt men lite blev det hoppas jag. Busen min cyklade från det vi kom dit till nu. Eller han cyklar fortfarande så jag ska snart åka och hämta honom i Kumla. Jag och dottern åkte till bästa Christin och fikade och gick på promenad. Vi passade på att gå till aktivitetshuset där sonen är just nu för att kika in. Vi hann knappt sticka in näsan innan det kom en kille (vuxenvariant) fram till oss och frågade om vi undrade något. När att jag sa att jag ville kolla lite eftersom sonen skulle dit om ett par timmar så sa han att vi var välkomna in och titta. Bra att se att det finns viss koll där =) Vi tittade lite på ett par ungdomar som körde skateboard och dottern hävdade bestämt att en skateboard ville hon ha;) Ja, ja vi får väl se hur det blir med det... Hon hann även leka en stund med granntjejen och jag hann rensa ett par rabatter. Härliga vårsysslor! Planterade blommorna jag köpt i går och njöt lite av det är så skönt att vara ute =)

2 kommentarer:

  1. De där helgerna tar alltid slut alldeles för fort!
    Hoppas det underbara vädret fortsätter i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Vaknade av att solen kittlade mig i ögonen i dag så det kommer att bli en bra dag det känner jag på mig =)

    SvaraRadera