söndag 10 april 2011

MEN...är den redan slut?

Men fatta vad skönt det var i dag =O) Solen sken och sken och det var faktiskt alldeles underbart ute =) Har eldat, plockat leksaker och skräp som gömt sig under snön och haft någon slags fritidsgård här. Först kom en kompis till Krångel. Sen kom en kompis till Busen. Sen kom en mamma. Sen kom ännu en kompis till Busen. Sen åkte en mamma och en Buskompis hem. Krångels kompis åkte då också hem. Då min kompis kom med en väldigt populär son. Men då kom en Buskompis tillbaka och Krångel cyklade till sin kompis. Busen åkte med sina två buskompisar till grannen. De kom tillbaka men utan en buskompis. Men då åkte min kompis med son hem och då kom min andra kompis hit för att hämta sin son som är Busens kompis. Vilken tur att Krångel kommit hem igen så att hon kunde leka med Busens kompis lillasyster tills alla åkt hem. Knapt jag fattar det där... Men vi har haft en bra dag även om den tog slut alldeles för fort. I morgon är det måndag och då väntar träning, jobb med nitton nya barn (jo jag känner dem allihopa men i morgon tillhör de vår avdelning), å så hoppas jag på toppenväder så man kan vara ute när jag kommer hem. Full fart mot måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar