lördag 30 april 2011

Valborg och klurerier

Har haft besök i dag och det gick så bra =)
Jag och en kompis har föst ihop våra söner. De har inte riktigt funnit varandra i skolan kan vi väl säga... Men efter visst lobbande så kom de till oss och det slutade med att de lekte för fullt och alla var nöjda och glada. Gladast av alla var nog vi mammor =O) Nu blir det lek fler gånger med sönerna. Våra döttrar är redan galna i varandra så det är inget problem. Tänk att allehanda bokstavskombinationer hos två personer helt plötsligt kan bli ett fint litet alfabet =O)

I kväll har vi varit hos grannen och grillat och det var också härligt. Tyvärr så blåste det halv storm på närkeslätten så brasan får vänta tills i morgon. Vi grillade på en liten eld;)

Klurerierna är en liten bloggdesign jag skulle fixa till... Blogg.se som är så enkelt att fixa i...trodde jag ja... Får inte in den bakgrund jag tänkt:( Får fixa till en header så länge tills jag klurat ut vad jag gjort för fel. Tror att bilden hamnat bakom den vita bakgrunden men har inte klurat ut hur jag kan få min bild att ligga framför...

2 kommentarer:

  1. Ja, tänk vilket fint alfabet vi fick till... Sonen min gav mig två alternativ idag: antingen åker vi till J eller så åker vi till "busen"! Jag höll andan ett tag...menade han verkligen allvar? Jodå, det gjorde han minsann. Han hade haft SÅ roligt där... Vilken belöning för vårt pusslande! Det känns verkligen jätte jätte skönt nu!

    Tack så mycket för att du gav av din/eran tid!!! Massa kramar till dig och din familj!!!

    SvaraRadera
  2. Det var härligt att träffas och jag hoppas vi snart kan göra det igen =) Kramar till din fina familj!

    SvaraRadera