måndag 2 maj 2011

Den som lever får se

Trött i dag... Blev lite sent i går och tidigt i morse. Hade ju bestämt mig för att träna i morse så det var bara att ge sig av till gymmet. Här hemma fanns mannen som kommit hem vid fyra och när jag vaknat upplyst mig om att han var magsjuk:( Behöver jag tala om att jag gärna åkte omgående mot Hallsberg? Fem kilometer på bandet och sen en trött Ann-Sofie resten av dagen. Brukar bli pigg av att träna men inte i dag.

Jag och barnen åkte en sväng till Marieberg. Mannen skulle få en ny dator eftersom hans varit värdelös en lång tid. Det var specialpris på en dator på onoff och med allehanda rabatter hamnade den på 3500 kr. Toppen! Sen spydde Busen på vägen hem... Mindre trevligt men jag hann stanna bilen så han hann ut. Men eftersom han spyr när han är för trött så vet jag inte om han är sjuk eller inte. Den som lever får se =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar