lördag 11 juni 2011

Snart så är det tid för vila =)

Från första maj till skolavslutningen är det full fart för alla föräldrar och alla innom skolans värld. Om man då är lite av varje så är det ännu mer fullt upp. Än värre om det visar sig att man har ett barn som ska gå sin sista stund på sin skola för då kommer det ännu fler föräldramöten, skolresor och annat som ska tryckas in i det fullspäckade schemat... Men nu så=O) Skolavslutning på måndag kväll för att sedan andas lugnt och fint i fyra dagar. Undrar när jag hade fyra tomma dagar i almanackan sist? Det var väl nån gång i april kan tänkas;)

Massor har hänt i mitt liv men inget har kommit på pränt här... Kommer nog inte heller eftersom jag tycker det är för privat. Jag må vara en öppen person öga mot öga men här finns inte allt i mitt liv med... På fredag kväll sent, sent (hur sjutton ska jag kunna hålla mig vaken till tolv?) bär det av till Tyskland med jobbet i fyra dagar. Ska bli jättekul men jag kommer att längta ihjäl mig efter barnen. Jag har aldrig varit ifrån dem mer än 1,5 dygn förut. Men nån gång ska ju bli den första =)

Eftersom jag inte brukar vara ute och ränna så värst långt bort börjar jag fundera på hur jag ska göra med pengar...visst växlar man på Forex? Å ringa, hur dyrt är det??? Måste nog kolla upp sånt i morgon... Tack å go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar