lördag 30 juli 2011

Då blev det lördag igen =)

Åtta dagar kvar av lugn skön semester sen är det dags för allvaret igen... Har valt att fortsätta min semester i lugnt tempo för att vila kropp och själ. I dag packade vi visserligen en kärra ved men sen tog jag mig en runda till en vän för att planera kommande semestertripp. Tog med mig min fina husvagn också för att känna hur den var att dra. Den gick fint=) Nu har vi styrt upp vad jag ska handla och när vi ska åka. På onsdag bär det av till Skara för att ha kul med två tjejkompisar och våra sex barn i dagarna fyra (två inne på sommarland). Ska bli en härlig utflykt som jag sett fram emot länge.
Nu njuter jag av altanens lugn medans mannen tittar färdigt på speedwayen. Fast det börjar bli mörkt här...borde nog tända några ljus...
Ha en fortsatt fin julikväll alla mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar