torsdag 7 juli 2011

En dag kvar

Snart så =) Från och med klockan tre i morgon har jag semester =O) Underbara, underbara semester. I dag har jag jobbat tillsammans med dottern i släptåg. Alla blev hämtade tidigare så jag fick sluta lite för tidigt =) Vi valde då att åka till Tisarstrand för att bada och träffa våra vänner. Mannen och sonen sitter i Stockholm i en lastbil så vi behövde inte skynda oss hem. Nu sover hon som en stock och jag fick lite lugn och ro här vid datorn. Tänkte titta på tv också men herre jösses vad värdelösa tv-program de visar så här års...
I morgon efter jobbet tänkte jag åka och kolla på en soffa till altanen. En sån här vill jag ha!


På den kan jag både sitta bekvämt när jag har besök och läsa en god bok och inte minst ta mig en skön tupplur =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar